Deze blog gaat over de JagaExperienceWorldTour, die we in '08 & '09 deden voor Jaga. We bezochten alle Europese Jaga importeurs, van Noorwegen tot Turkije.
Je leest deze blog van onder naar boven, de jongste berichten staan dus bovenaan.

woensdag 14 oktober 2009

Snö!



Vanmorgen wakker met sneeuw!
Brr. Dat belooft.

Middag in Stockholm, op naar ferrykantoor.
Boot vol, volgende ook...
Boot naar Turku ook vol.
Oeps.
Dan maar met flutverhaal over oa. (niet bestaande) reservatie geprobeerd, en jawel: via de reserve-lijst dan toch om 16u 40 op de boot geraakt! (boot vertrekt om 16u 45). Oef!
Nog meer chance: de voorlaatste was een Finse madam met een 24m (!) vrachtwagencombinatie, en daar wil je echt niet mee in 1 hut liggen.
Zij gelukkig ook niet met mij (?), dus krijg ik een hut op het toeristendek.

Grote boot, lekker eten, veel volk.
Krijg een plaats toegewezen aan een tafel met Russische ingenieurs, terug van congress in Stockholm. Allemaal hydro- en fysica ingenieurs; toch gezellig, heb al kunnen oefenen met Vodka drinken!

1 opmerking:

Cuup zei

ik herinner mij die ijskoude poolwind tot op de dag van vandaag. Ik zie ons daar nog staan met de dikke donsjassen. Berekoud!!!
Hier aan de kachel gelukkig lekker warm!
Nog bonne chance!